Jablanički okrug Jug Srbije Lebane Vesti

U osnovnoj školi „Radovan Kovačević – Maksim“ održan kviz „LAVIRINT“

U osnovnoj školi „Radovan Kovačević – Maksim“ prvi put je održan je kviz pod nazivom „Lavirint“ za učenike od prvog do četvrtog razreda. U svakoj grupi bilo je po četiri učenika koja su imala zadatak da za 10 minuta pronađu papir, zalepljen ispod neke stolice, i urade zadatak.

„U ovom kvizu učestvovala su deca od prvog do četvrtog razreda u alfa kategoriji. Svrha ovog kviza je motivacija dece za učenje i takmičenje. Nakon ovog kviza biće organizovano regionalno projektno takmičenje, gde će deca od prvog do četvrtog razreda učiti da rade timski. Ovogodišnji projekat „Mladi matematičar“ biće vezan za sat a sve je ovo jedna velika priprema za takmičenje iz matematike koje će se održati 9. marta ove godine. Danas su sa nama i članovi Udrženja mladih matematičara iz Beograda, i iskoristila bih priliku da im se u svoje ime i u ime svojih kolega zahvalim za odličnu saradnju. Takođe, jedno veliko bravo za svu decu koja su učestvovala u ovom kvizu i opravdala svoje znanje i uspeh“ – kazala je Jelena Jović,nastavnica matematike osnovne škole „Radovan Kovačević – Maksim“ iz Lebana.

Članovi Udrženja mladih matematičara iz Beograda , održali su juče seminar u Lebanu na kojem su učestvovali svi učitelji, nastavnici i profesori iz lebanskih škola a na temu od problemske do projektne nastave. Ono sto je bitno za matematiku i takmičenje je to da su se zainteresovali nastavnici i da će u martu mesecu kviz Lavirin biti ponovo održan a ukoliko vremenski uslovi to budu dozvolili isti će biti održan na otvirenom mestu .

Udrženja mladih matematičara iz Beograda uručilo je zahvalnice OŠ „Radovan Kovačević – Maksim, profesorki matematike Dušanki Srećković i nastavnici matematike Jeleni Jović.

 

Modernizacija nastave u osnovnim školama :

Upoznavanje i usavršavanje rada sa novim alatima u uslovima informaciono komunikacionih tehnologija;

Razvoj projektne nastave, nastave 21. veka;

Razvoj kooperativnog i kolaborativnog učenja u uslovima nove tehnologije;

Povezivanje matematike sa problemima u drugim naukama i sa realnim problemima sa posebnim osvrtom na umetnost i kulturu: o matematičko modelovanje u nastavi;

Razvoj komunikacije i saradnje između nastavnika i učenika i nenastavnog osoblja, u svim smerovima;

Razvoj i negovanje nauke i naučne kulture u smislu povezanosti sa matematikom.

Kviz se organizuje na sledećim nivoima: Školskom, Opštinskom, Regionalnom, Državnom i Međunarodnom.

 

FOTO:

   

   

   

   

   

   

 

(ICJ)